(…)

Zbyt zajęty, zbyt zagoniony… moje plany blogowe  odkładam na dzień następny…
A wiosna bez wątpienia ma na nią działanie zbawienne … tyle, że jej dobry humor, wywołuje we mnie uczucia, o charakterze dokładnie przeciwnym…
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

7 odpowiedzi na „(…)

  1. malutkiraczek pisze:

    a ja myślałam, że jestem w tym osamotniona. co nie znaczy, że się cieszę. buuu

  2. renniekarnacja pisze:

    nie chcesz wykorzystać poprawy nastroju dla poprawy sytuacji?

  3. M. pisze:

    A ja wczoraj dostałam wiosennego przyspieszenia! Tylko co z tego jak dzisiaj poranny mrozek na nowo skopał mi tyłek i przywrócił do pionu. Brrrr!

  4. Pan Księżyc pisze:

    Reni, poprawa jej nastroju ma swoje źródło gdzieś indziej… więc, nie ma nic wspólnego z moją osobą… poza wszystkim, nie chce by było lepiej… nie chce nic uzdrawiać, to przestało mieć sens… mam dość pokuty za moje winy… przelało mi się…

  5. drexler pisze:

    No więc od pierwszej lektury tego wpisu założyłam, że wyż emocjonalny omija- a wtedy z czego czerpać radość, że właśnie tak….Pokuta ma sens do chwili, gdy jej wymiar wskazuje skalę winy. Potem jej monit nie ma już znaczenia.
    Za chwilę nowe wieści….

  6. Pierwszy wniosek:
    No własnie moge powiedzieć, co WTEDY pomyslałam.. Ona tu będzie i o Niej tu będzie.. miałam rację ;)

    Drugi wniosek:
    Mówiłam, że czas przestać winić siebie za wszystko.. i się przelało nareszcie.. miałam rację ;)

    I wbrew temu, czym wyraźnie cuchnie mój komentarz.. nie, nie lubie mieć racji ;DDD

    Pozdrawiam Cie cieplutko :*

  7. Pan Księżyc pisze:

    Flamenco,
    Będzie w inny wymiarze… jest zbyt integralną częścią mnie by można ją pominąć kompletnym milczeniem… i ja się nie winie, wina jest ze mną… a racje masz… ale częściową :)

Skomentuj

