(…)

Spędziłem dzień oglądając zdjęcia rozebranych kobiet, a są ich setki na www.digart.pl/ . Wiele z nich to profesjonalnie wyglądające akty, choć są i takie kompletnie amatorskie…

(dodane on naxt day)

I na tych pierwszych dwóch zdaniach pozwolę sobie zakończyć wczorajszy wpis…. obiecuje też nie pisać, kiedy nie mam nic do napisania, bo skutki, jak to było widać bywają opłakane… Szczęśliwie kolejny długi weekend tuż przed nami, i tak coś czuje, że ta czterodniowa przerwa od publikowania moich myśli jest mi potrzebna…

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „(…)

  1. malutkiraczek pisze:

    dzisiaj czytałam, że kobieta żyje po to aby kochać. być kochaną lub marzyć o miłości. mam wrażenie, że masz w sobie wiele z kobiety. wiem, zaprzeczysz. ale to tylko słowa. pozdrawiam z wrocławia.

  2. Pan Księżyc pisze:

    Wiesz, ja myślę, że lista powodów dla których żyje kobieta jest dużo, dużo dłuższa… a kochać, być kochanym i marzyć o miłości to my wszyscy chcemy :)

    A, czy mam w sobie coś kobiety, to prawdę powiedziawszy nie wiem… bo kobiety znam bardzo słabo… :) ale to co napisałaś przypomniało mi o czymś co na pewno zasługuje na bycie tematem następnej notki…

    Dzięki :)

  3. pieprzenie pisze:

    przed kim długi weekend to długi , a kto musi pracować to musi… zajrzałam, widzę że idzie Ci lepiej ;) i dobrze … udanego wypoczynku

Skomentuj

