Upał

Mam doła, z tych pokaźnych… niby nic się nie dzieje, niby wszystko jest  jak być powinno… a jednak…

Upał nastraja, rozrzedza krew, a stopy kobiet odziane w płaskie sandałki, sprawiają, że czuje się tak samotny…

Choć przecież nie jestem…

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „Upał

  1. Kasia pisze:

    Mnie upał rozstraja…Prysznic w ciągu dnia niesie wspomnienia…

  2. Pan Księżyc pisze:

    Czyli mamy Kasiu, podobne wspomnienia..

  3. krwawamary1 pisze:

    Nie tylko Wy ;)..

  4. cornelli pisze:

    Mr Moon:)
    Samotność jest w nas. Czasami o niej się zapomina, ale wystarczy odrobina znajomego koloru, by obraz wypełnił się.

    Dać łopatkę?:)

  5. Pan Księżyc pisze:

    Jakoś tak mam Cornellio, że raczej połamię wszystkie paznokcie niż skorzystam z usłużnie podanej łopatki… Mimo to dziękuje, bo takie gesty są dla mnie bardzo ważne… :*

  6. malutkiraczek pisze:

    oczami wyobrażni widzę jak P.Księżyc przy pomocy paznokci wydobywa się z dołu. pot z czoła mu płynie, robi się czerwony, z zagryzanych warg płynie krew. podnosi oczy i tęsknie wpatruje się w pogodne niebo pełne gwiazd. pytanie tylko – dlaczego tak długo? dlaczego zwleka?

  7. Pan Księżyc pisze:

    Naprawdę mnie rozśmieszyłaś, tą wizją mnie wygrzebującego się z doła… :)

  8. malutkiraczek pisze:

    tak dla przekory, nie zapomnij misia też wyciągnąć z tego dołu, przyda się jeszcze. jak nie tobie to mi…
    mam pytanie
    -jaki kolor w ubraniu kobiety robi większe wrażenie na mężczyżnie : czerwony czy różowy ?

Skomentuj

