(…)

W czterech ścianach mojej rzeczywistości przeganiam myśli z kąta w kąt. Ład i porządek utrzymuje, zamykając na głucho drzwi…

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „(…)

  1. skem pisze:

    tylko po co ten lad i porzadek.. chcesz sie zanudzic na smierc?

  2. krwawamary pisze:

    ..czasami też trzeba przewietrzyć..sam porządek nie wystarczy..

  3. kapataja pisze:

    zastanawia mnie tylko, co zrobisz jak zawalisz się śmieciami…tak, że nie będziesz mógł ruszyć ani w prawo, ani w lewo. A drzwi zatrzaśnięte…może okna jakieś chociaż tam masz ;-)

  4. Kasia pisze:

    Panie Moon, pan wpada w melancholię…

  5. Pan Księżyc pisze:

    Nie potrafię się nudzić, droga Skem, to stan mi obcy… śmieci taż nie produkuje, tlen jedynie zużywam… ale jego ewentualny brak zbytnio mnie nie przeraża…

    Kasiu, czy ja naprawdę na smutnego wyglądam… chyba nie…

  6. Kasia pisze:

    Wygład często kłam zadaje, a jak się czujesz panie Moon?

  7. Pan Księżyc pisze:

    Prawdę powiedziawszy to dość podle…

  8. Kasia pisze:

    Czyli mocno się nie myliłam…

Skomentuj

