Zanikam

Zanikam. Prawie mnie nie ma.
Poranne słońce prześwieca przez moja dłoń
gdy przysłaniam oczy starając się odczytać
numer nadjeżdżającego tramwaju.

Wychodząc do pracy, zostawiam pocałunek na jej szyi,
nie tyle w dowód uczucia, co dla udokumentowania obecności.

Przykro mi że padło właśnie na nią.
Żałuje też, że brak mi odwagi,
by zamknąć za sobą drzwi.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Tu i teraz. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Zanikam

  1. Pan Księżyc pisze:

    Skem… jak nie jesteś pewna to spójrz przez dłoń w słońce… :), a tak poważnie, poczytałem Twój blog, i generalnie to wszystko wydaje się być na swoim miejscu… więc może tylko jakaś chwilowa niedyspozycja…

  2. jasama pisze:

    Więc czyje to słowa?

Skomentuj

