Jesień

Na pewno czuję się inaczej… poświęcam więcej czasu głaskaniu kota… i wbrew logice, przechodząc obok niej obejmuje ją w talii całując w szyję…

Tylko taki strasznie zmęczony jestem… i papierosów mi brak.

A dzień dziś taki słoneczny, przypomniał mi, że ja przecież lubię jesień… Lubię pożółkłe liście i dzieci bawiące się w parku… i lubię siedząc ławce, uśmiechać się do własnych myśli…

Ten wpis został opublikowany w kategorii Tu i teraz. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Jesień

  1. Innajestem pisze:

    To zmęczenie , może być spowodowane spadkiem ciśnienie, po odstawieniu papierosów, ale to minie. Też tak miałam.
    A jesień lubię . ale tą słoneczną, złotą.
    Trzymam kciuki za wytrwałość. :))

  2. Pan Księżyc pisze:

    Póki co to niskie ciśnienie mi nie grozi… A dziś to nie jestem pewien czy ja lubię jesień

  3. innajestem pisze:

    To tak jak mi. Witaj w klubie.

Dodaj komentarz