Mail

„Mam fajne życie w realu i na tym się skupiam”

Z taką to myślą dziś maila otrzymałem.

List był długi, ale to jedno zdanie najbardziej w pamięć mi się wryło. To bardzo ważne jeśli można własne życie nazwać fajnym i poświęcić mu całą uwagę…

Dla mnie postacie migają jak cienie na zbyt długo naświetlonej klatce filmu. Jeśli bardzo się staram, to udaje mi się pojąć jej ból, kiedy nagle w środku nocy, rozpoczyna swój niekończący się monolog. Ale tylko jeśli się bardzo staram, bo przecież nie chcę się starać… i tak pomóc jej nie potrafię.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Tu i teraz. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Mail

  1. guardangel pisze:

    Myślę, że życie im trudniejsze, tym więcej wymaga naszej uwagi. Jak jest tylko fajnie, można sobie odpuścić :) uważając tylko, żeby fajne nie zmieniło się w … nudne

  2. Pan Księżyc pisze:

    Wiesz… życie tej czytelniczki nie jest nudne… a z mojego punktu widzenia to i fajne nie za bardzo… ale najważniejsze jest to że ona je za takie uważa…

Skomentuj

