(…)

Nie znalazłem wczoraj w sobie żadnej głębszej myśli, a i dziś nie jest inaczej…

Więc siedzę sobie w ciszy biura, popijając zimną herbatę i zastanawiam się, za czym to ta nić tęsknoty wsupłana gdzieś głęboko w podbrzusze… bo poza nią, to naprawdę nic we mnie nie ma…

Ten wpis został opublikowany w kategorii Tu i teraz. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „(…)

  1. guardangel pisze:

    też tak często czuję, tyle że ja wiem za czym tak tęsknię

  2. Anonim pisze:

    Nie ma takiej osoby choćby nawet nicku, która/y by za czymś, czy kimś nie tęskniła i chciałoby się podzielić sobą. Może nie dostrzegamy akurat tego co w nas pozostało mimo wszystko.

  3. liliths_child pisze:

    oj gadanie panie ksiezycu gadanie….

  4. skem pisze:

    ruszysz wreszcie dupę i coś ze sobą zrobisz? może jakiś sport?

  5. Pan Księżyc pisze:

    W sumie to ja też chyba wiem… więc może faktycznie to tylko takie gadanie… bo zawsze przecież coś pozostaje. A jeśli chodzi o ruszenie dupy… to w tej przynajmniej chwili, raczej rzecz niewykonalna…

  6. liliths_child pisze:

    tak? tak?! w weekend bede w warszawie, zabieram cie na silownie. jasne?

  7. malutkiraczek pisze:

    widzisz. zawsze się znajdzie kobieta do przytulenia hihi. pozdrawiam cieplutko. ja ostatnio sie więcej uśmiecham. czego i tobie życze

  8. Pan Księżyc pisze:

    Child… bardzo miło, że proponujesz… ale różnica wieku między nami jest zbyt duża… zabiłaś by mnie na bieżni… :)

    Dobrze Raczku, że u Ciebie wszystko w porządku…

  9. liliths_child pisze:

    nie do przytulenia ale do pogonienia….
    panie ksiezycu pan sie nie martwi. pan by mnie predzej dogonil, przegonil i zamordowal na biezni….

    rezultaty wozenia dupy samochodem….

Skomentuj

