Mrok nie tak gęsty w tunelu

„Ja widzę światło – widzę miłość, czuję ją.
Tam jeszcze jest sens – gdyby tylko wziąć rozwód z żalami i pretensjami”

Tak to jest, że jedno nawet zdanie od kogoś patrzącego z boku, potrafi dać więcej nadziei niż tona samotnych przemyśleń.

Nie to, że nagle trysnąłem energią i z zakasanymi rękawami zabieram się do roboty, ale widzę… może nie tyle światło, co mrok nie tak gęsty w tunelu… Zawsze to coś… a nawet takie niewiele, to dla mnie bardzo dużo…

A za oknem ciepła jesień przecież… i słońce świeci i jutro też będzie piękny dzień, który spędzę… a może nie…. może go spędzimy…  i nie oczekuję cudu… zdanie wypowiedziane ze wzrokiem skierowanym w moją stronę uznam za sukces…

Ten wpis został opublikowany w kategorii Tu i teraz. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „Mrok nie tak gęsty w tunelu

  1. guardangel pisze:

    Tak to już jest, że czasem tak niewiele rozjaśnia nam dzień, czyjś miły gest lub uśmiech i lepiej się robi na duszy. Tak więc przesyłam ciepły uśmiech dla Pana, Panie Moon, w miłym geście tej notki :)
    Weekend idzie, cieszyć się trzeba błogim nicnierobieniem…

  2. liliths_child pisze:

    czasem swiatlo w tunelu to nic innego jak tylko zblizajacy sie szybko pociag…

  3. drexler pisze:

    ..pociąg małżonków do siebie…po dugiej nieobecności mentalnej, bo tory chwilowo szwankowały:-))) A że szybko zbliża sie ten pociąg do siebie – tym lepiej. Szkoda życia na zimnych stacjach, z jeszcze bardziej martwymi ustami szepcących – nie ciesz się, bo i tak się nie uda…

  4. Pan Księżyc pisze:

    Myślałem Child, że mi dobrze życzysz…

  5. liliths_child pisze:

    a teraz mylisz ze zle?
    zycze ci jak najlepiej. po prostu uwazaj na siebie :)

Skomentuj

