Neutralizacja

Zmienny jestem jak kobieta w szczytowej fazie klimakterium… czyli dziś znów przekręciło mi się wszystko
o 180 stopni i jasnym okiem patrzę w przyszłość, choć nic tam specjalnie jasnego nie widać.

Będzie jak ma być… Doszedłem, gdzie jestem, więc i dojdę gdzie mam dojść.

A palić nie będę… nie ma takiej potrzeby… i niech wylezie ze mnie co ma wyleźć, jedyna metoda na neutralizację…

Ten wpis został opublikowany w kategorii Tu i teraz. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Neutralizacja

  1. Kasia pisze:

    Przegadać, przekrzyczeć, przerobić i pamiętać.

Skomentuj

