(…)

Wstałem z kolan… podniosłem głowę… nawet nie wiedziałem, że klęczę. Jeśli umarłbym jutro, to umarłbym szczęśliwy.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Tu i teraz. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „(…)

  1. Kasia pisze:

    Łatwiej umierać na kolanach niż na nich żyć.

  2. Licencja pisze:

    Ale nie umrzesz-)
    Niech to szczęście trwa jak najdłużej.

  3. Pan Księżyc pisze:

    Teraz wstałem, Kasiu… i mam zamiar tak sobie postać dłuższą chwilę… :)

    Lee, jasne że nie umrę… dlatego będę szcząśliwym jak długo się da…

  4. Marzena pisze:

    ..no nareszcie. :))

Skomentuj

