Są takie chwile

Są takie chwile, że nie jestem pewien, czy to co się dzieje, dzieje się naprawdę. Być może wynika to z tego, że już dość dawno temu doszedłem do wniosku, że ja mój limit szczęścia wyczerpałem , że mnie nic takiego przytrafić się nie może, że wszystko co się zdarzyć miało, już się zdarzyło, że nic się nie zmieni i że będzie tak trwać jak zasuszona róża przypięta do jej fotografii, aż do dnia kiedy nic już nie będzie miało znaczenia.

(…)

Nie wiem kiedy nauczyłem się jej głosu, na pewno nie od razu, nie od pierwszego dnia, ale teraz, kiedy zamykam oczy, słyszę jak mówi.
Jej głos jest we mnie, w mojej krwi, rozpływa się, wypełnia, rozprowadza ciepło, przywołuje uśmiech na twarzy i prostuje plecy.

Głuchy na wątpliwości, ślepy na wyrzuty sumienia, daje się nieść nurtowi prosto do jej serca…

Ten wpis został opublikowany w kategorii Tu i teraz. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Są takie chwile

  1. drexler pisze:

    Coś jak story …Łazarza:) Też by mi się przydała….albo cóś:)

    A wtedy powiem: „Dwa proste słowa – dziękuje”

    :-)

  2. bosarudowlosa pisze:

    ja też czasem nie jestem pewna tego, co się dzieje, ale to chyba inny rodzaj niepewności :)

Skomentuj

