The End (2)

Jedynka przy tytule poprzedniego wpisu sugeruje, że to jeszcze nie koniec… tak to prawda, jeszcze kilka dni temu miałem zamiar rozwinąć tamtą myśl… tylko właściwe po co… nic to nie zmieni, niczego nie wyjaśni.

Więc żegnajcie Kochani…

Teraz już spokojnie można skasować wszystkie linki do tego miejsca, już ani jedno słowo więcej, nie zostanie tu napisane.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Tu i teraz. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

12 odpowiedzi na „The End (2)

  1. flanelka pisze:

    Nie podoba mi się to coraz bardziej..

    Ale nic, może tą „inną drogą” usłyszę lepiej..

    Uściski.

  2. jasama pisze:

    Fajnie było pana panie Moon gościć u siebie. Powodzenia:)

  3. Maskana pisze:

    Szkoda.Naprawde szkoda…Wszystkiego dobrego.

  4. malutkiraczek pisze:

    nie rób tego. prosze…kiedy mój świat zamieniał się w jedno g…ty dawałeś mi myśli…teraz na tym g…rośnie nadzieja a ty znikasz? prosze

  5. skem pisze:

    poczekamy ;), zobacyzmy

  6. Hannah pisze:

    no nie chyba chcesz klapsa, gdzie ja będę czytać jak wygląda świat prawdziwego faceta? nie zgadzam się chyba ,że będziesz pisał do mnie maile jak kiedyś :)

  7. iirriisss pisze:

    Pojawiasz sie i znikasz… wiesz co można dostać :)

  8. wielbicielka pisze:

    Przykro, bardzo przykro… kochałam Cię czytać…

  9. wielbicielka pisze:

    Naprawdę szkoda, pięknie piszesz… mam nadzieję, że jeszcze będzie mi dane Cię czytać.

  10. bena1209 pisze:

    no tak, kiedy cię odnalazłam po długim, długim czasie, to sie okazało, ze skończyłeś pisać…tak się nie robi ;-)
    bena1209

  11. bibi pisze:

    Jeśli kiedyś zajrzysz, za rok za miesiąc napisz co słychać Mr.Moon . W moim życiu wydarzyło się tak wiele…. dopiero teraz rozumiem każde napisane w Twoim blogu słowo… szkoda że już nie piszesz, ja do tego wracam dopiero po ponad rocznej przerwie…wielka szkoda

Skomentuj

